Jak użyć kupon promocyjny?

1) Dodać odpowiedni produkt do koszyka.
2) Klinkąć link "Koszyk" znajdujący się w lewym górnym rogu strony. Zostanie wyświetlony pełny widok koszyka.
3) Zaznaczyć opcję "Użyj kod kuponu" i w polu wyświetlonym poniżej wpisać sześciocyfrowy kod posiadanego kuponu.
4) Kliknąć przycisk "Zastosuj kupon".
W rezultacie powinna pokazać się wiadomość potwierdzająca skuteczne zastosowanie kuponu. Dalej można już przejść do kasy lub kontynuować zakupy wybierając jeszcze inne produkty. Po zakończeniu zakupów należy złożyć zamówienie. W przypadku jakichkolwiek problemów lub pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

 

Czy mogę mieć pewność, że otrzymam przesyłkę jeśli za zamówienie muszę zapłacić z góry?

Nasza firma działa na rynku od wielu lat, zrealizowaliśmy w tym czasie tysiące zamówień, niektórzy klienci pozostawiają w sklepie swoje opinie, które każdy może przeczytać.


Kiedy otrzymam zamówione monety?

Kiedy otrzymają Państwo przesyłkę zależy od trzech czynników:
- czasu otrzymania przez nas wpłaty od Państwa,
- czasu realizacji zamówienia w naszym sklepie,
- czasu dostawy wybraną przez Państwa formą przesyłki.
Wpłata od Państwa dociera do nas najczęściej w ciągu 1 dnia roboczego (ale wpłata dokonana na poczcie może dotrzeć dopiero po kilku dniach dlatego zachęcamy do zlecania płatności w banku). Na skompletowanie i spakowanie zamówienia potrzebujemy zazwyczaj nie więcej niż 1 dzień roboczy. Przesyłki nadajemy od poniedziałku do czwartku. Więcej informacji na temat przesyłek znajduje się tutaj.


Jak mogę poznać stan realizacji zamówienia?

Stan realizacji zamówienia mogą Państwo sprawdzić po zalogowaniu klikając na link "Moje konto" lub "Historia zamówień". Bezpośrednio po złożeniu zamówienie ma status "zamówienie oczekuje" lub "płatności nowe zamówienie". Po otrzymaniu wpłaty zmieniamy status zamówienia na "w realizacji", ostatecznie po nadaniu przesyłki zmieniamy status na "wysłane". Zamówienia nie opłacone w przeciągu 14 dni otrzymują status "anulowane".


Jaki jest stan oferowanych monet?

Oferowane monety dwuzłotowe, dukaty lokalne oraz monety obiegowe pochodzą wprost z woreczków menniczych, (o ile w opisie produktu nie jest zaznaczone inaczej) są w stanie menniczym tzn. nie posiadają najmniejszych oznak obiegu.


Czy stan menniczy oznacza monety bez żadnych wad?

Nie. Stan menniczy zgodnie z jakąkolwiek skalą numizmatyczną nie jest równoznaczny z monetą idealną. Przykładowo wg popularnej w Polsce amerykańskiej skali Sheldona stany mennicze oznaczane są notami od MS70 do MS60. Według tej skali monety z notami MS (mint state) mogą posiadać pewną ilość skaz i rys oraz niepełne lustro. Moneta idealna tzn. bez żadnych, nawet najmniejszych rys i wad lustra nosiłaby wg tej skali notę MS70, która jednak występuje tylko w teorii. W praktyce starannie wyselekcjonowane egzemplarze monet otrzymują niezwykle wysoką ocenę MS68. Kolejnym stanem zachowania (niższym od menniczego) jest stan okołomenniczy oznaczany czterema notami AU58, AU55, AU53 i AU50 (AU - about uncirculated). Monety w tych stanach posiadają już pewne ślady obiegu tzn. starcia najwyższych punktów rysunku lub powierzchni powstałe w obiegu.


Dlaczego na niektórych monetach widoczne są dziwne brązowe kropki, plamy albo smugi?

Niestety na niektórych monetach NG występują dziwne brązowe naloty, mimo że monety pochodzą bezpośrednio z woreczków menniczych. Dotyczy to prawie wszystkich monet z lat 2000-2001, a prawdopodobną przyczyną jest zła jakość użytego surowca. Nalot wygląda różnie, mogą to być smugi, plamy, siateczka zmarszczek, malutkie kropki. Należy zdecydowanie podkreślić, że choć prezencja monety może być przez to gorsza to wymienione wady nie obniżają obiektywnego stanu zachowania monet. Nalot można w większości przypadków łatwo usunąć dostępnymi na rynku środkami do czyszczenia monet, do czego jednak Państwa nie namawiamy. Naszym zdaniem najlepiej zaakceptować, że niektóre monety starzeją się w nieładny sposób i pozostawić ewentualne niedoskonałości.


Dlaczego koszt wysyłki poleconej (ekonomicznej/priorytetowej) wynosi w sklepie aż 6,00/7,50 zł?

Koszty wysyłek zostały w naszym sklepie określone na najniższym możliwym poziomie. Obejmują opłatę pocztową, podatek VAT, który jako firma musimy od usług pocztowych zapłacić nie mogąc go odliczyć, oraz koszt opakowania ochronnego (koperty powietrznej). Z kwoty 6,00 pobieranej przez nas za przesyłkę poleconą ekonomiczną aż 1 zł 12 gr stanowi podatek VAT odprowadzany do Urzędu Skarbowego, po jego opłaceniu pozostaje 4 zł 88 gr. Z tej kwoty 4 zł 20 gr pobiera Poczta Polska za najtańszy możliwy list. Pozostała kwota 68 gr musi wystarczyć na kopertę ochronną (powietrzną) i inne materiały służące do pakowania. W praktyce często zdarzają się wysyłki cięższe lub grubsze od najtańszej. Wysokość opłaty pobieranej przez Pocztę wzrasta do 5 zł 90 gr lub 7 zł 50 gr czyli w takich przypadkach do wysyłki dopłacamy. Analogiczne zależności występują dla listów poleconych priorytetowych oraz przesyłek wartościowych.

numisklep.pl © 2017